Tisztelt partnerünk!
Tájékoztatunk, hogy az Online foglalási rendszerünk megújult.
Itt tudsz belépni:

Partnerkapu

Egyéb esetben kérjük hívd kollégáinkat! 06-27/319-381

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 

·         Lefoglalhatom most az utat és majd jövő héten kifizetem?

A foglalással egyidejűleg utazási szerződést és számlát állítunk ki, 8 napos fizetési határidővel.

·         Van-e étkezésre (ebéd) szabadidő? Elmennek-e bevásárolni valahova?
Idegenvezetőink minden esetben segítséget nyújtanak városi éttermek ajánlásában vagy közös ebéd programot ajánlanak fel azon utak esetében, ahol erre lehetőség adódik. A programok pontos időbeosztása több körutazás esetében nem tesz lehetővé hosszabb szabadidőt, de természetesen a szervezett programokon a részvétel nem kötelező, így a városokban eltöltendő időt mindenki egyéni igényeinek megfelelően oszthatja be. Körutazásaink alkalmával nagyobb bevásárlóközpontoknál időhiány miatt nem állunk meg, Utasaink szabadidő keretén belül egyénileg vásárolhatnak a városközpontokban vagy a szálláshely közelében található üzletekben.

·         Hogyan tudja megoldani a vacsorázást, ha nem kéri a félpanziót?
A szállodák programoktól függően nagyvárosok közelében helyezkednek el, így nem városközponti hotelekről van szó. Több, évek óta használt szálláshelyünk esetében a szálloda közvetlen közelében étterem nem található és az esti érkezések miatt mindenképpen javasoljuk a félpanzió igénybevételét. A szállodákban a’la carte nem lehet étkezni.

·         Buszon lehet-e kapni kávét és ásványvizet?
Az autóbuszon ásványvizet, üdítőitalokat, sört és kávét is vásárolhatnak.

·         Az előfoglalási és a törzsutas kedvezmény összevonható?
Nem, a kedvezmények nem vonhatók össze.

·         A busz milyen időközönként áll meg és lehet-e használni a WC-t a buszon?
Az autóbuszok rendszeres időközönként, 3-4 óránként tartanak megállókat. A buszon kialakított mellékhelyiségek nem alkalmasak 40 utas által történő rendszeres használatra, valamint a tartály eldugulása számos problémát okozhat, így az autóbuszokon található WC használatát igyekszünk mellőzni.

·         A szállodában van e hajszárító?
A szállodák felszereltségéről pontos tájékoztatót találnak az utas tájékoztatóban megadott weboldalon.

·         Az autóbuszt lehet-e értékmegőrzőként használni?
Az autóbusz utasterében hagyott értékekért semmilyen körülmények között nem vállalunk felelősséget.

·         Hova esik az autóbuszon az elválasztó csík az ablaknál? Ez akadályozhatja a kilátásomat?
Minden autóbusz más elrendezésű, de az irodánk által használt modern járművek esetében fontos szempont az Utasok kényelmének biztosítása mellett a megfelelő kilátás biztosítása is, így az elválasztó csíkok is úgy kerültek elhelyezésre, hogy ne zavarják az utazók kilátását az autóbuszból.

·         Melyik sornál van az autóbusz kereke?
Minden autóbuszunk emelt szintű, így a magasságból adódóan a kerekek elhelyezkedése nincs kihatással az utazás minőségére és nem befolyásolja a komfortérzetet.

·         Meddig tart nyitva az iroda?
Irodáink hétfőtől péntekig 09:00-17:00 óra között várják az Ügyfeleket.

·         Lehet-e kártyával fizetni az irodában?
Igen

·         Tudnak-e parkolást biztosítani Budapesten?
A Déli Pályaudvar mellett 1.500,-Ft/nap áron parkolhatnak fedett garázsban.

·         Hűtőszekrény van-e a szállodában?
Hűtőszekrény nincs a szállodákban. A minibár a 3*-os szállodáknak nem alapfelszereltsége, amennyiben rendelkezésre áll csak a benne található italok hűtésére megfelelő, melyek térítés ellenében vehetőek igénybe.

·         Aki nem vesz részt a fakultatív programokon van-e más lehetőség?
A fakultatív kirándulások nem kötelezőek, amennyiben nem kíván részt venni valamely kiránduláson, a szabadidőt a szállodában is eltöltheti, vagy egyénileg szervezhet önálló kirándulást az adott szálláshely közelében.

·         Hazafelé meg lehet-e állni nagyobb bevásárló központban?
Nem, utazásaink nem teszik lehetővé a hazafelé úton történő nagyobb bevásárlásokat.

·         Hogy működik a törzsutas kedvezmény?
A katalógusban szereplő programok részvételi díjából 8% kedvezményt biztosítunk  mindazon  Ügyfeleink  részére,  akik  korábban  (5  éven  belül)  már bármely szervezett programunkon részt vettek. Utasainknak, akik legalább 2 utazásunkon már részt vettek 10% kedvezményt biztosítunk a TdM prospektusában szereplő részvételi díjból. Törzsutasainknak (Alapfeltétel: min. 3 utazáson  történt  részvétel!)  11%  kedvezmény  a  TdM  teljes  kínálatából! Kiemelt ügyfeleink részére (Alapfeltétel: min. 4 utazáson történt részvétel!) 13% a kedvezmény, míg VIP ügyfeleink részére (min. 10 utazás) 15%.

·         Kötelező-e a sztornó biztosítás?
A sztornó biztosítás megkötése nem kötelező. Amennyiben nem igénylik, nyilatkozat aláírásával lemondhatnak a biztosítás megkötéséről. Mivel a biztosítás utazásképtelenség esetén nyújt fedezetet (váratlan megbetegedés), megkötését minden esetben javasoljuk!

·         A repülőtéren ki várja a csoportot induláskor?
A repülőtéren minden esetben az iroda megbízott idegenvezetője várja az indulókat. (Kivétel: amennyiben a program egyéni utazással történik, helyi idegenvezető biztosításával!)

·         Szállodák és az idegenvezető pontos megnevezése az utas tájékoztató előtt.
Amennyiben lehetőség van rá Kollégáink természetesen már az indulást megelőzően is részletes tájékoztatással tudnak szolgálni a szállodákat illetően és az idegenvezető személyével kapcsolatban is. Indulás előtt 1 héttel azonban minden esetben részletes tájékoztatót adunk ki, mely tartalmazza az autóbusz típusát, rendszámát, az üléshelyet és az idegenvezető elérhetőségét is.